reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

reklama

Moja duša

Blogovatý blog

Matúš Soták

Blogovatý blog

Iba tak. V podvečer. Rozbila sa nádoba s dušou. A tá sa vyliala. Stačí pozbierať a vyžmýkať. Máte so sebou špongiu?

  • 7. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 681x
  • 27
Z ICQ.. 13.2.

Matúš Soták

Z ICQ.. 13.2.

mamka: je tu ocko, pozdravuje ta ja: ze aj ja jeho mamka: :-) ja: a ze nech na teba zajtra nezabudne mamka: on vravi, ze my sviatok nepotrebujeme. My sa lubime cely rok.. Tak mi napadlo..tento sviatok je vlastne dobrý na to, aby nám pripomenul, že na to aby sme sa mali radi ho nepotrebujeme ;) pekný paradox..

  • 14. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 482x
  • 21
Dnes neprišiel na obed.. on totiž zomrel

Matúš Soták

Dnes neprišiel na obed.. on totiž zomrel

Pri záverečných oznámeniach prednesených s akousi ľahkosťou a typickou pohodovosťou v hlase ešte dodal nezmeným štýlom: "Páter Brtva, za kterého jsme se modlili.. možná ste ho znali, takoví širší pán, občas tady spovídal, před pár dny přišel z nemocnice,.. no a dneska nepřišel k obědu. Všechny nás to čeká. Pán s vami..."

  • 16. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Ľudia vás nechcú počúvať..

Matúš Soták

Ľudia vás nechcú počúvať..

Väčšinou si ľudia o vás urobia nejakú predstavu.. závisí od miery ako si ich k sebe pustíte, do akej miery reálna bude. Niektorí sú z vás mimo.. zrazu, bleskovo, upútate. Niečím dobrým alebo niečím zlým.. A Halt! Už je neskoro, predstava už ďalej neodráža skutočnosť, nereflektuje zmeny ktoré sa dejú vo vás, nejde hlbšie. Nemože..lebo vy ste už len zidealizovaná/zohavená predstava, ktorá sa už vyvíja a pretvára mimo vás.

  • 7. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Mám vás rád aj trinásteho!

Matúš Soták

Mám vás rád aj trinásteho!

Mám vo svojej prirodzenosti priečiť sa zvyklostiam, ktoré strácajú pôvodnú vnútornú myšlienku, či naozajstnú úprimnosť a obmedzia sa na povrchnosť a nedajbože komerčnosť. Ale mám rád, aj to, keď sa viem pozrieť z druhej strany. Už je to raz vo mne, som rozporuplná osobnosť.

  • 13. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 518x
  • 11
reklama
Ona

Matúš Soták

Ona

Bola stvorená pre mňa. Viem to. Prezradil mi to Boh. Sám ju pre mňa pripravil. Zaľúbil som sa na druhý pohľad. Je to ten pohľad, ktorý si nemôžete odpustiť, pretože keď skončil ten prvý, zanechal vo vašej mysli zvláštny nepokoj, ktorý núti pozrieť ešte raz, s prívetivým úsmevom a iskrou v očiach.

  • 18. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Päť jazykov lásky

Matúš Soták

Päť jazykov lásky

"Koxo, ten chlapík má pravdu!"..musel som si povedať po prečítaní knižky Garyho Chapmana: Päť jazykov lásky. Krásne vám vyrozpráva princíp jeho videnia prejavov lásky. Každý človek má totiž jeden primárny jazyk lásky, na ktorý je najviac citlivý, a cíti sa nemilovaný, ak sa mu reči lásky v tomto jazyku nedostáva. Jazyky lásky: Slová uistenia Pozornosť Darčeky Skutky služby Fyzický kontakt

  • 11. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 18 032x
  • 17
Ad: Šťastní "šťastní" privatizéri

Matúš Soták

Ad: Šťastní "šťastní" privatizéri

Čítal som o šťastných privatizéroch. Nuž, môžu byť šťastní, ale nemusia. Argument "úplná väčšina ľudí (teda aj nepoctivých privatizérov) usudzuje, že je šťastná, pokiaľ sa domnieva, že „všetci ľudia“ ich za šťastných považujú a tešia sa aj spoločenskému rešpektu" ma úplne nepresvedčil. Šťastie totižto nie je pocit, ktorý si naordinujeme ako liek, či ako prevenciu "aby sme boli šťastní".

  • 9. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 589x
  • 7
Áno, áno, áno..

Matúš Soták

Áno, áno, áno..

Kto nič nevie, nič nemiluje. Kto nič nedokáže, nič nechápe. Kto nič nechápe, je bezcenný. Ale ten, kto chápe, ten i miluje, všíma si, vidí... Čím hlbšie poznanie, tým väčšia láska... Ktokoľvek si predstavuje, že všetky plody dozrievajú súčasne s jahodami, nevie nič o hrozne. (Paracelsus)

  • 8. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dobrá duša

Matúš Soták

Dobrá duša

Neviem čo sa stalo. Býval som vždy dobrou dušou, ktorá vedela svojich priateľov vypočuť, vedela pomôcť a pritom nič nemusela hovoriť, vedela vycítiť, že s niekým sa niečo deje, vedela dať rady a netušila odkiaľ sa to berie,

  • 21. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
hm..

Matúš Soták

hm..

Vždy ma niečo trápi.. Aj teraz..

  • 5. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Na chvíľu houmlesákom alebo Ako je na daždi

Matúš Soták

Na chvíľu houmlesákom alebo Ako je na daždi

Rád rozmýšľam o ľuďoch. O ich konaní, o ich myšlienkách, o ich motivácii, o ich dôvodoch. Asi to nemá nejaký význam, ale každý sme nejakí a mňa ľudia vcelku fascinujú. No inak sa pozerá z tepľúčka zpoza okna na dážď, a inak sa pozerá z dažďa na okno. Vyskúšal som to chvíľu na daždi. Nie naozajstnom, ..ale chvíľu na mňa mrholilo.

  • 29. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 882x
  • 6
Rozmýšľal som o čom človek musí písať, aby

Matúš Soták

Rozmýšľal som o čom človek musí písať, aby

Rozmýšľal som o čom človek musí písať, aby to bolo zaujímavé. Rozmýšľal som o čom človek musí písať aby ho čítali. Rozmýšľal som o čom človek musí písať, aby ho mali radi. Rozmýšľal som o čom človek "musí" písať.. Neviem, či som na to prišiel..ale hlavne, nepovažujem za podstatné na to prísť.

  • 25. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 564x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu