reklama

Z ICQ.. 13.2.

mamka: je tu ocko, pozdravuje ta ja: ze aj ja jeho mamka: :-) ja: a ze nech na teba zajtra nezabudne mamka: on vravi, ze my sviatok nepotrebujeme. My sa lubime cely rok.. Tak mi napadlo..tento sviatok je vlastne dobrý na to, aby nám pripomenul, že na to aby sme sa mali radi ho nepotrebujeme ;) pekný paradox..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu