reklama

Aké bude počasie.. alebo Počkajme si :_)

Haluzcestovanie má svoje neprekonateľné čaro. Kto zažil, vie, že nie je o čom diskutovať. Kto nezažil, môže vyskúšať :) Svoju poetičnosť majú aj akcie typu ideme? ta poďme. A podobne som sa dostal k dobývaniu Ríma. Matúš ideš do Ríma tam a späť za dve stovky? Ta nejdem? Ta jasne že idem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

V rámci toho, že tam vlastne ideme na kávu (20 hodín cesty tam, 26 hodín pobytu a 20 hodín cesty späť).. som sa patrične postavil k príprave.. a keďže mám peňaženku, lístok a pas..tak som sa vlastne (ku podivu) stihol zbaliť :) (keďže ma nikto nestihol skôr, pri (skoro) všetkej mojej snahe ;_)).

A keďže som sa chcel mať aspoň pocit, že som sa na cestu pripravil :), nechal som si vymenovať zoznam, čo všetko nemôžem nevidieť, a (nikdy to nerobím) pozrel som si počasie. No a ako inak, než strýčkom Gúglom. Lenže to som ešte nevedel, že je na svete toľko Rímov.. resp. inými slovami, čo všetko média neurobia, len aby sa od seba odlišovali:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

BBC:

BBC
BBC 

CNN:

Obrázok blogu

POČASIE.SK

Pocasie.sk
Pocasie.sk 

Takže akože ako to bude vlastne? Slnečno, daždivo či len zamračené.. alebo si mám urobiť priemer.

Asi sa budem držať mojej starej zásady.. je jedno čo hlásia. Aj tak bude tak ako to bude a aj tak to neovplyvníš. Tož dáždnik si neberem, kapucňu mám a opaľovací krém sa dokúpi.

Keby ste mi chceli popriať šťastnú cestu, tak ďakujem :_)

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu