reklama

Allianz - viac ako poistenie

Narýchlo som potreboval cestovné poistenie na 6 dní pred cestou do Nemecka. Bez cestovného poistenia totiž od nás služobne nikam vycestovať nemôžete. Veď v poho. Tak to nech to je čo najjednoduchšie a najrýchlejšie, nemám čas zháňať najlepšiu ponuku po celej Prahe. A tak na Budějovickej vchádzam do pobočky Allianzu , hneď pri nemocnici. Otvráram dvere..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

a vcházdam dnu. O deviatej ráno úplne prázdno. Milá pani sa prihovára a vypytuje čo by som rád. Vysvetľujem svoje požiadavky a ona mi stručne a prehľadne zhrnie ponuku. Na 6 dní tri stovky. Nemám čo rozmýšľať..

Pýta si občiansky, opisuje meno a pousmieva sa s poznámkou, že nemá každý deň tú česť uzatvárať zmluvu so zahraničiakom :) Pousmejem sa. Vypytuje sa ako som v Čechách dlho. Vcelku dosť. Tvári sa prekvapene, s mienym pokyvom uznania, že som doktorandský študent, šiestym rokom v Prahe. Posťažujem sa na občasné papierovačky a všetky nástrahy, ktoré nám kladú úrady včítane zdravotných poisťovní. Vysvetlenie, čo všetko zmluva obnáša, liečebné náklady neobmedzene, zodpovednosť za škodu, dokonca aj batožina. "Ale víte jak je to s tou batožinou, s tou je to někdy složitý" - milo ma pani upozorňuje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Opíše si aj miesto vydania preukazu. "Takže východňáár, áno?" Prikyvujem stále s jemným úsmevom. Vraj tam často a radi jazdievajú, lebo tam majú nejakú rodinu. Ale už tam dávno nebola.

Medzitým je zmluva hotová, už len telefónne čislo. Som večne v Allianz databáze, k čomu pridávam ironickú poznámku, že už ma naveky majú. Myslím to samozrejme vtipne, ale pani mi celkom vážne odpovedá, že je to aj užitočné. Mnohým ľuďom už takto napríklad vrátila zabudnuté doklady, vďaka zanechanému kontaktu. Prikyvujem :)

Už len vysvetlenia, kam mám kedy volať keby sa niečo stalo. Pracovník na čísle sa už o všetko postará. Nutné je so sebou mať len malú kartičku. Podpis, podpis. "Tak dúfam, že vaše služby nebudem potrebovať", takto mimochodom uzatváram diskusiu po každom uzatvorenom poistení. Pani ma ubezpečuje, že aj keby nedajbože čírou náhodou sa niečo stálo, nemusím sa báť, stačí zavolať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S vcelku dobrým pocitom za veľmi príjemne a spontánne pôsobiaci predaj služby vstávam. "Těšilo mě pane Sotáku" - podáva mi milá pani na pozdrav -"ať se vám daří".

Buf. Vyšiel som úplne vysmiaty a nechápavo krútiac hlavou, s tým správnym vytešiacim sa pocitom s akým málokedy vychádzate, keď si niečo kúpite. Akože fakt super prístup. Žiadna nanútená milota typu "áno tvárme sa, že náš zákazník náš pán" typu predajne našich mobilných operátorov. Žiaden prehnaný afektovaný prístup. Ani opačný extrém chladnej tváre či častejšieho výrazu tváre a štýlu reči typu "no ale hlavne rýchlo a bez otázok, myslíte že mám čas sa tu s vami zdržiavať? Ešte tu furt ste?".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jednoducho príjemný úprimný ľudský prístup s plnou informovanosťou a výjdením v ústrety. Takto si ja predstavujem najsamlepšiu reklamu na produkt. Len tak ďalej! Ďakujem milej pani v Allianze na Budějovickej i Allianzu. A aj tomu, že som ich pomoc nepotreboval.. :_)

Poznámka pod čiarouKeď som to v daný večer rozprával nadšene spolubývajúcim ako ma táto maličkosť potešila, ..vôbec neboli nadšení.. chápete to? tss.. to asi preto, že nie sú blogeri! :_))

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu