reklama

Ako som sa v Nemecku dozvedel výsledky volieb..a trochu hanbil

Keďže som volebný čas strávil v Nemecku bez prístupu k internetu, nedočkavo som v pondelok siahol po nemeckých novinách v stánku. Jedny (už si nepamätám ktoré to boli) písali o slovenských voľbách na titulke. Vedľa (nebudem komentovať) výsledkov víťazného Fica a jeho fotky, SDKU a Dzrurindy som bol nepríjemne zaskočený (toto komentovať musím) vysokým výsledkom Slotovej SNS. A nemeckí novinári nešetrili tvrdými slovami opisujúc ho ako xenofóba, stranu ako populistickú s primitívnymi slovnými útokmi proti Rómom i maďarskej menšine.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (44)
Slovensko moje otčina moja.. Quo vadis??
Slovensko moje otčina moja.. Quo vadis?? 

Nuž vyrazilo mi to trochu dych..a na chvíľu som sa poobzeral a premýšľal, že či si mikinu s nápisom SLOVAKIA predsa len nevyzlečiem. Predsalen si to zahraničie o nás niečo myslí, a predsa len sleduje dianie. A takíto politici vyjadreniami za ktoré by sa hanbil chlap aj v dedinskej krčme štvrtej cenovej kategórie nás majú reprezentovať a robiť Slovensku meno.
Diky moc. Nehlásim sa ku kultúre takýchto názorov.. hlavne nie takto hulvátsky prezentovaných. A potom že všetci odchádzajú do sveta a na Slovensko sa nikto nevracia.. ale prečo návrat kvalitných ľudí nemotivujeme a nepodporujeme??Vrchol ešte prišiel keď som sa snažil spätne dohľadať spomínané noviny. Tie som nenašiel, ale našiel švajčiarske noviny (Neue Zürcher Zeitung). A tam ani po 7 rokoch nezabudli (odsek "Nationalistische Attacken") na nasadnutie do tankoch a zrovnanie Budapešti..
Bratia a sestry, toto my chceme?

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu