reklama

Žijem v paralelných svetoch

Je to trošku taká samopozorovacia akcia čo som na sebe spáchal. Asi to bude profesionálna deformácia..ale stále si myslím že sú aj horšie povolania ako "pozorovateľ" :) Som normálne zistil, že žijem niekoľko paralelných životov. A nie nejak veľmi cielene úmyselne. A všetko v našej dimenzii! Žiadne červie diery sa neúčastnia.. teda aspoň podľa mojho vedomia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Svet číslo 1:
Zaberá najviac času, najviac zovšednel, navonok sa najviac tvári ako to čo vlastne momentálne hlavne som. Študent. Vysokej školy. V zahraničí (ak by sme boli prísni:)). Denný program: Školské povinnosti, ktoré sa postupne zmenili z prednášok a cvičení, cez turnusové cvičenia týždňov v labáku, na dlhodobý pobyt v laboratóriu s pipetami, pokusmi, protokolami, vyhodnocovaním, referovaním. Aj to nejako zovšednie. Ešte že občas skúšky, diplomka a štatnice za (už otvorenými) dverami.

Svet číslo 2:
Úzko súvisí so školou a laborkou. Mám odtiaľto najviac kamarátov, s ktorými sa rád pravidelne či nepravidelne stretávam na haluzných či obyčajneších, kultúrnych či nekultúrnych, denných či nočných akciách. Riešime školské, životné, cestovateľske i spoločenské problémy. Aj tu zastávam istú úlohu, ktorú som si nejako časom vybudoval a sa s ňou stotožnil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Svet číslo 3:
Je úplne mimo. Vždy keď sa doň vrátim mám pocit, ako keby som z neho nikdy predtým neodišiel a normálka.. Je to doma. Vždy sa tam rád vraciam, k ľuďom a prostrediu, ktorých a ktoré mám rád. Ale je to iný svet. Platia tam iné pravidlá, iné samozrejmosti, iné zvyklosti. Stravuje sa tam pravidelne, pozerá sa televízia, a len tak sa leží na gauči v mega obývačke, a je tam vlastný dvor, sadia sa zemiaky, plevá sa zelenina. Všetko má istý režim. Riady sa umývajú ešte v deň použitia a vačšinu času trávim relatívne zavretý doma, a relatívne izolovaný od ostatných svetov.

Svet číslo 3b:
Starí kamaráti. Nie je ich mnoho a stretávam ich viacmenej náhodne. Je to sranda, stretnúť niektorých po dlhšom čase, a prehodiť aj viac slov ako "ako sa máš" a "v ktorom si ročníku" a "na ktorej to škole?" .. lebo predsa sa vám osobnosť a myslenie od základnej/strednej školy zmenilo.. a zisťujete že nielen vám :)) čož je okrem toho že fajn, tak aj srandovné ;)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Svet číslo 4:
Virtuálny. Svet vašich emailov, ICQ kontaktov, obľúbených blogov, diskusíí na smeblog operovi (som tam týždeň nebol, a som mal pocit že som mimo..), obľúbených stránok a noviniek na nich, správ zo sveta i domova. Aj písanie blogu vám chýba, aj reakcie aj pozdravy, aj aktuálne články na blogsmesk. Človek by povedal, že je to taký úlet.. úlet od reality. Možno trošku, ale dá sa postrážiť aby nebol. Ale aj tento virtuálny je reálny. Aj tu je to svet vzťahov. Či už ľudí poznáte osobne alebo nie, virtuálna komunikácia (email ešte viac než ICQ podľa mňa) otvára akési nové brány komunikácie. Je to síce trošku ukrátenie o citovú a bezprostrednú stránku vzťahu, ale o to viac je priestoru pre stránku voľnejšieho vyjadrenia myšlienok a pocitov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Svet číslo 5:
Tento mám najradšej. Neviem prečo, ale asi preto, že som tu najviac ja mnou :) To je to kde som sám. So sebou. S myšlienkami, s pocitmi, s Bohom, ak by niekto chcel. Impulzy z ostatných svetov sa v tichu dajú pekne "nechať blažene vpiť do krvi". Nielen za horúca.. ale dajú sa pekne poobracať z roznych strán, vybrať si, uvedomiť, úprimne priznať, a prichádzať na nové veci.Nie každý má tento svet rád. Nie každý je rád sám. A ešte k tomu so sebou. Ale má to svoj význam. Pre mňa určite áno. Mám ho stále radšej a stále viac v ňom nachádzam paradoxne búrku aj pokoj. Ale cítim že.. nemám rád "že to tak má byť".. preto radšej poviem, "že cítim, že som sa niekam posunul, že ma to viac uspokojuje, že sa cítim bližšie pravde. A možno aj Pravde (nie novinám).A najlepšie na tom je, keď sa z tohto sveta dostanú "výsledky" aj do ostatných svetov. Ako napríklad aj tento článok :_))

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hm.. nakoniec mi aj tak príde divné žiť takto v paralelných svetoch, ktoré sa občas prelínajú len málo :) .. a každý si myslí že žijete len ten jeho..ten svet číslo 6. Je to vlastne svet v ktorom žijem najmenej. Je to svet, ktorý sa zdá väčšine okolia. Že vidia, že sa nejako volám, že som sa kdesi narodil, kdesi vyrastal, kdesi študujem, kdesi bývam a kdesi blogujem.¨Ale keby som žil iba týmto.. bolo by to pramálo..

Schválne. Koľko máte svetov v ktorých žijete? Ku koľkým sa priznáte? Vážne to myslím, fakt ma to zaujíma! :_)

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu