reklama

Som divný? - ale nie, iba taká haluz o mne :_)

Som išiel normálne diskutírovať (šak viete, pridať diskas príspevok k fajn prečítanému článku). A poznáte to (teraz myslím vážne, to nie že by som nemal jak začať vetu), zadal som prvý znak do "Predmetu" a vypísali sa mi možnosti (ktoré som už niekedy predtým dával..také čo vám windows v 'input' oknách vyhadzuje :) A bol som trošku zhrozený.. teda ani nie, ale iba tak som sa sám nad sebou zasmial a pomyslel si aký som ja createen.. ale prišlo mi to aj strašne srandovné.. že to o mne čo to aj vypovedá. Aj viac než sa na prvý pohľad zdá..ale že som tomu celému aj rád ;_))

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

A tu je daný výsledok, kerý sa do prerexu nevošiel:

Obrázok blogu



..ani radšej nekomentujem.. niečo si nechám aj pre seba ;_))

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu