reklama

Poznaj svojho blogera

Mám svojich obľúbených blogerov. Kto nie? :) Píšu o veciach ktoré ma zaujímajú, píšu o veciach, ktoré sú netypické, majú podobné myslenie ako ja alebo ho majú úplne iné a fascinuje ma ich pohľad, dáva mi niečo nové. Pre to všetko ich mám rád. Ale! Za prvé je ich veľa a za druhé od začiatku blogu napísali milión článkov:) A niesom schopný vyčleniť si 168 hodín na prečítanie všetkých. Ledva stíham čítať ich nové.. A tak som ich poprosil, aby mi prezradili, ktoré svoje (vlastnoručne napísané) články majú najradšej, ktoré ich najviac charakterizujú, v ktorých odkrývajú najviac zo svojej duše, pri ktorých mali pocit, že niečo naozaj chcú odkázať svetu. Chcem ich totiž spoznať ;) Tu sú!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Som rád, že mnohí sa mi zverili :), aj keď to podľa ich slov nebolo ľahké vyberať. No ich ponuku na prečítanie neodmietnem! A čo vy? ;) Nemusíte všetko prečítať dnes.. času je dosť :)

Technická: poradie je také, ako mi prichádzali emaily. Takže listujte do konca ;)

Matúš Soták (ja osobne :_))

Keby všetci blogovali
Ona
Áno, áno, áno


Marián Križovenský

Pozor, lebo vyhrám tri milióny!
Varovanie ministerstva
Prvý sneh


Rudy Kopinec

Podľa Rudyho ho pohli všetky jeho články, a preto sú tam tie ktoré tam sú. A nemá 3 naj. Tak prečítam všetky, čo sa dá robiť ;-)

Martin Odler

Ryba
Žena, ktorá ožiarila môj život
O čom to je?


SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pavol Hudec

Za polárnym kruhom (fotoreportáž)
Zbierka krátkych zvolaní z internátu
To najlepšie a najhoršie z Rumunska: Ako sme sa tam dostali


Ivan Rias

Aké bude počasie
Hviezdy a kráska
Ondro


Matúš Maciak

Vianoce alebo Najväčší dar je lásku mať
Záchrana mobilného telefónu
Slnečnice


Mária Lazarová

Mami, ona je slepá?
Najvzácnejší kľúč
Jedna jediná kniha


Romana Otočková

Prečo JA nie som ja?
Ja, moje druhé ja a on
Prepáč


Zuzana Šubová

Pokus o samovraždu
Rueckfahrt/Retour
Mikropoviedky kolegyne zubatej


Filip Klička

Ako sa človek stane psíčkarom
Manažérska barla
Nalistoval som 1986. stranu


Jana Juríková

Na pohnutie svetom treba páky...
. . .
(pre Snehulienku :) Vzdávam hold...


Martin Mojzeš

Dobrí ľudia


Marián Minárik - Častofský

Nová potopa sveta
Nemo
Flirt


Viktor DAHOME Holman

Mladí ľudia bez údov alebo "ako sa vieme vytešovať z maličkostí"
Čierna stužka. Ako dlho ešte...?
"Piškotky" vs. "užiarený chleba" a "kakalo"


SkryťVypnúť reklamu
reklama

Eva Dingová

Teľacie roky
Keď úsmev bolí
Slepačí parlament


Peter Petiar Lachký

Ostrovanke
Predtým než pošlete e-mail
Ste silná individualita, alebo patríte k sivým masám? Urobte si test!


Ivanka iviatko Vrablanská

Narodila som sa tretí krát
172 dní
Odpúšťam...chcem zabudnúť.


Tamara Lučinská

Rozsudok: Odsúdený na doživotný trest
Najvyšší stupeň pohotovosti
Sila detských snov


Jozef Bednár

Ako som s babkou vajcia predával alebo Marketing na mestskom trhovisku pred rokom 1989
neviem, ktory clanok Jozef myslel :)
Ako kaviareň Justícia o zákazníka prišla


Róbert Dyda

Mne bolo za socializmu dobre
Lenivé tóny saxofónu ma vždy dostanú
Ľudia s ktorými môžem mlčať


Branko Štefanatný

Prečítajte si posledné tri články a oprášte staré
Pre viac infa viz. diskusia ;)


SkryťVypnúť reklamu
reklama

Jozef Javurek

Pozor, dôchodca!
Prievozník na Váhu
Môj (staro)nový objav


Miška Hudecová

Raindrops keep falling on my head....
Keď padajú hviezdy
Človek, spomaľ do kroku
Myshka sama sebou ako vždy, radšej vám neprezrádzam ako papierikovo vyberala články ;)

Marko Gróf Čierny

Ahoj príbeh
Nebezpečenstvo symbiózy štátu a cirkvi
Odpustenie


ywana bukvová

spomienky na prvú lásku
poznáš to?
9.11.2005


Anna Vlčková

Výlet
Korčuliarske topánky
Kladnosť zmrznutých členkov


Blanka Ulaherová

Som neveriaca a páči sa mi jeden kňaz
Eska, ja a relativita
Zastavte čas, prosím, som šťastná


Ondrej Bodnár

Úryvok z "jesenného listu" - impresie posledných dní
Ceasar, Sade, Neznámy a ja
Hodnoty, ktoré (ne-)žijeme, III.


Musím ešte dodať, že tak ako som ja potešil záujmom a pochvalou "svojich" blogerov, tak potešili aj oni mňa, že mi svoje tri články poslali ;-). Týmto im veeeeľmi pekne ďakujem a vrháááám sa do čítania ;-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tým, čo sa ešte neozvali pripomínam, že šancu ešte majú

A VY!, ktorých nepoznám, rád spoznám aj vás, takže neváhajte poslať 3 svoje najobľúbenejšie :), možno aj z vás bude článok.

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu