reklama

"Obyčajný sen" alebo Čo sa mi dnes v noci snívalo

Dostal som haluzný nápad.. Pravda, už tu niektorí o snívaní písali.. v článkoch či diskusiách. Ale čo tak si zaznamenávať vlastné sny? :_) Mne sa jeden sníval..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Neviem presne kde som bol a ako som sa tam dostal. Vlastne ako vo väčšine snov..

Na chvíľu som si uvedomil, že snívam. Ale iba vo sne. Proste snívalo sa mi, že viem o tom že snívam. Asi veľa čítam. Zrazu som mohol čo chcem. Mohol som sa pohybovať v priestore. Mohol som sa aj vzniesť. A tak som sa vzniesol hore. Nad akúsi lúku. Stále viac som si uvedomoval, že snívam.. a tak som to chcel čo najviac využiť a vyskúšať. Pustil som sa rýchlejšie ponad lúku. Strašne sa mi to páčilo. Tá voľnosť, a to že môžem ísť kam chcem. Zaletel som nad more, nad lesy ..a stále rýchlejšie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom ani neviem ako som vkĺzol do ďalšieho sna

Boli sme asi štyria alebo piati. V nejakej divnej miestnosti. Ja som sa pozeral z jednej a sledoval ako pes vyberá z nejakej konštrukcie nejakú handru. A hneď za rohom domu čakal človek s lopatou a chcel ma trafiť. Neviem ako som vedel, že je tam, ale proste som to vedel. Druhý postával vedľa a bolo ho vidieť. S tyčou v ruke som sa približoval k nim. V hlave sa mi odvíjalo niečo, akože ma chcú zabiť a keď chcem prežiť, musím ich nejako dostať. Premýšľal som ako sa zohnem a z ničoho nič sejmem najprv toho za rohom.

Zrazu som sa však ocitol celkom inde. Bolo to v nejake miestnosti pripominajúcej poľnú kuchyňu. Bolo nás tam asi šesť a začali sme si bodať nože do chrbta a niekto niekomu aj dooka. Tak nejak postupne. Akokeby sme sa dohodli. A nebrali sme to nejak moc v zlom. Pamätám si, že mi prebleskla myšlienka, že je to divné, že sa tam takto picháme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odrazu som bol v nejakej veľkej hale, zdala sa ako telocvičňa. Tam som už nikoho nepoznal. Bolo tam však viac ľudí. Všetci sa bili. Ja som tiež začal dostávať kopance. Postupne som strácal vedomie. Normálne som nebol schopný poriadne otvoriť oči. Bolesť som necítil. Mihali sa mi tiene, cítil som stále nové údery (alebo skôr uvedomoval). Nebol som schopný plného vedomia, aj keď som sa snažil. Zrazu mi do vedomia prišla informácia, že nemám časť podnebia. Snažil som sa rozprávať, ale normálne som cítil ako mi ľavá pera "veje", jazyk sa nemá o čo oprieť. Miesto rozprávania som fľusal na zem červenú krv. Prišla po mňa kamarátka (tvár som si neuvedomoval, iba som vedel, že je tam so mnou) a odviedla ma z toho miesta preč. Ja som si ešte zobral svoje podnebie zo zeme a dal do ruksaku. Vyzeralo asi ako uvarený chrbát kurčaťa, ale zvnútra. Ani nebol od krvi. Proste som ho zobral, že ho potom niekedy preskúmam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A potom som sa zobudil..a vcelku som bol rád, že som vlastne na intráku na posteli..

Je to vcelku haluz. Neviem odkiaľ sa to v mojej hlave vzalo, ale stáva sa mi častejšie, že sa mi snívajú total haluze. Živé sny sú super, človek má pocit, že "žije" keď spí :_))

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu