reklama

Rozmýšľal som o čom človek musí písať, aby

Rozmýšľal som o čom človek musí písať, aby to bolo zaujímavé. Rozmýšľal som o čom človek musí písať aby ho čítali. Rozmýšľal som o čom človek musí písať, aby ho mali radi. Rozmýšľal som o čom človek "musí" písať.. Neviem, či som na to prišiel..ale hlavne, nepovažujem za podstatné na to prísť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Podstata je totiž niekde úplne inde. Je trošku egoistická a trošku domýšľavá. Budem totiž veriť, že ste trošku ako ja, a radi počúvate pravdu, máte záľubu v otvorenosti a snažíte sa viedieť prijať kritiku, a chcete ľudí ktorí vám odkrývajú dušu skôr chápať ako ich posudzovať.Veď v podstate sa nemám čoho báť. Čítať ma nemusíte. Nepublikujem svoje názory na prvých stránkach bulváru, takže sa nebojím že by som vám tvoril "verejnú mienku", tak ako nie som známa osobnosť a nebojím sa, že by som ovplyvnil vaše ideály. Nuž v zásade vám nemôžem ublížiť, a tak necítim ani trochu studu za to že som k vám úprimný a nehovrím vám čo chcete počuť.Odpusťte.

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu