reklama

Ako vyviesť potulných predavačov z miery

Sympatická mladá slečna v zelenom; ja pochodujúci do metra.. - Dobrý den, máte chvilku? - O čo ide? - Znáte Greenpeace? - Áno, jasné. - A sympatizujete s Greenpeace? - Ani nie, podľa mňa sú príliš extremistickí. - To néééé, to na Vás jenom tak působí. - Áno, máte pravdu, pôsobí to tak na mňa. (nemý výraz s polootvorenými ústami.. 2 sekundy ticha) - Tak to radši běžte..! - (smiech smiech smiech) Ale pobavilo ma to. Chudinke dievčine som trošku vyrazil dych ;_)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu