reklama

Mám vás rád aj trinásteho!

Mám vo svojej prirodzenosti priečiť sa zvyklostiam, ktoré strácajú pôvodnú vnútornú myšlienku, či naozajstnú úprimnosť a obmedzia sa na povrchnosť a nedajbože komerčnosť. Ale mám rád, aj to, keď sa viem pozrieť z druhej strany. Už je to raz vo mne, som rozporuplná osobnosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Buď jak buď.. nepotrebujem sviatok, ani zvyk, ani nič vonkajšie, aby som ľuďom ktorých mám rád povedal, že ich mám rád. No buď k sebe úprimný, hovorím si. Kedy si to naposledy urobil? Nie je to dobrá príležitosť, aby si sa odhodlal to pripomenúť ľuďom, bez toho aby si musel vysvetľovať prečo ťa to zrazu napadlo? Bez toho aby si mysleli viac než si majú, bez toho aby si mysleli menej než si majú. Bez toho, aby si sa divne cítil.

Nuž, trošku ma iritujú všetci ti predavači lásky, dva týždne pred osudovým dňom propagujúci zaručený recept na lásku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na druhej strane.. keď už sa máme radi, asi by sme si to mali občas povedať.

Ako mi dnes napísala mamka: "Taký si jak ti otec! On to tiež neuznáva.. Ale ja som mu kúpila čokoládu. Aj ty si kúp!"
Pekný odkaz v tejto vete, fakt že hej.

PS: Na to, že nikto poriadne nevie čo je láska.. sa máme vcelku radi.

PS2: Fakt vás mám rád ;_) Aj trináááásteeeeho! :_)))))

Matúš Soták

Matúš Soták

Bloger 
  • Počet článkov:  117
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Error 555. Blogger no more to be found at this address. Zoznam autorových rubrík:  Čo mi behá po rozumeMoja dušaŽivot priniesolCestou necestouNasratý a potešenýVedaŠto to za ťechňika?HaluzeNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu